Kia Ajeeb Rishta Hai - Urdu Hindi Love Poetry

Kia Ajeeb Rishta Hai

Kia ajeeb rishta hai
Moat Zindagi ka bhi

Dil se shayari ka bhi
dharkano se sansoo ka

Mujh se teri yadoon ka
Kuch samajh nahi aata

Zabt akhri had tak
Aazmaye jate hain

Aur Aesay Rishton ko
Hum nibhaye jate hain

مِلنے کا مَن نہیں تو بہانہ نیاتراش
اب تو مُکالمے بھی ترےیاد ہوگئے
بیزار، بدمزاج، اَنادار، بدلحاظ
ایسےنہیں تھےجیسےتیرےبعد ہوگئے

کوئی حد نہیں ہے کمال کی
کوئی حد نہیں ہے جمال کی

وہی قرب و دور کی منزلیں
وہی شام خواب و خیال کی

نہ مجھے ہی اس کا پتہ کوئی
نہ اسے خبر مِرے حال کی

یہ جواب میری صدا کا ہے
کہ صدا ہے اس کے سوال کی

یہ نمازِ عصر کا وقت ہے
یہ گھڑی ہے دن کے زوال کی

وہ قیامتیں جو گزر گئیں
تھیں امانتیں کئی سال کی

ہے منیر تیری نگاہ میں
کوئی بات گہرے ملال کی

مجھے تم یاد آتے ہو۔۔۔۔
بہت زیادہ نہیں لیکن۔۔۔۔۔۔
خوشی میں اور غم میں
بارشوں میں بھیگتے اور سردیوں کی دھوپ میں بیٹھے
پرانی ڈائری کے حاشیوں میں ،
تمہارے کھلکھلاہٹ سے بھرے
جملوں کو پڑھ کر مسکراتے
اور تمہارے کارڈز کو
ہر بار اک نئی ترتیب سے رکھتے
جنم دن پر
ہر اک تہوار پر
سچ میں ۔۔۔
مجھے تم یاد آتے ہو
بہت زیادہ نہیں لیکن
مری ہر سوچ میں دھڑکن میں
سانسوں کے تسلسل میں
مجھے بھولے ہوئے ساتھی
مجھے تم یاد آتے ہو۔۔۔۔۔۔

بن تیرے کیسے غم زیست گوارا کرلیں،
اس سے بہتر ہے کہ دنیا سے کنارہ کرلیں
ساتھ ممکن نہیں چلنا تو چلو یونہی سہی،
دور سے ہی تیرے چہرے کا نظارہ کرلیں
آج تک ہو نہ سکا تو تو ہمارا لیکن،
کیوں نہ ہم خود کو میری جان تمہارا کرلیں
قربتیں اپنے مقدر میں نہیں ہیں شاید،
کیوں نہ ہم ہجر کو قسمت کا ستارہ کر لیں
ممکن ہے کہ پھر وہ نہ رہے میں نہ رہوں،
ان سے کہدو میرے درد کا نظارہ کرلیں

بہت طویل سہی داستانِ دل ، لیکن
بس ایک شخص ھے لُبِّ لباب یعنی تُو

کچھ باتیں اَن کہی رہنے دو
کچھ باتیں اَن سُنی رہنے دو

سب باتیں دل کی کہہ دیں اگر ـــ
پھر باقی کیا رہ جائے گا

سب باتیں اُن کی سُن لیں اگر ـــ
پھر باقی کیا رہ جائے گا

اِک اوجھل بے کلی رہنے دو
اِک رنگیں اَن بنی دُنیا پر

اِک کھڑکی اَن کھلی رہنے دو
کچھ باتیں اَن کہی رہنے دو

کچھ باتیں اَن سُنی رہنے دو
Powered by Blogger.