Ye Ishq Ki Manzil Hai Qadam Soch K Rakhna - Urdu Hindi Love Poetry

Ye Ishq Ki Manzil Hai Qadam Soch K Rakhna

Ye Ishq Ki Manzil Hai Qadam Soch K Rakhna
Darya-E-Mohabbat K Kinary Nahi Hotey...

Din raaat k aanay janay main
Dunya k ajaib khaanay main
Kabi sheeshay dhundlay hotay hain
Kabi manzar saaf nahi hotay
Kabi sooraj baat nahi krta
Kabi taaray aankh badaltay hain
Kabi manzil peechay rehtay hai
Kabi rastay aagay chaltay hain
Kabi aasain tor nahi charhtin

Kabi khadshay pooray hotay hain
Kabi aankhen daikh nahi saktin
Kabi khwab adhuray hotay hain
Ye sab to sahi hail akin

Is aashob k manzar namay main
Din raaat k aanay janay main
Dunya k ajaib khaanay main

Kuch saaya karti aankhon k pymaan to dikhai detay hain
Hathon sy agarchay door sahi
Imkaan to dikhai detay hain

Han… Rait k is dariya sy udher
Ek pariton wali basti k
Unwaan to dekhai detay hain
Manzil sy koson door sahi
Pur-dard sahi, ranjoor sahi

Zakhmon sy musafir choor sahi
Par kis sy kahen ay jan-e-wafa
Kuch aisay ghao b hotay hain
Jinhen zakhmi aap nahi dhotay
Bin roye huway aansu ki tarha

Seenay main chupaa k rakhtay hain
Or saari umer nahi rotay
Neenden b mohaiya hoti hain
Sapnay b door nahi hotay
Kyun phir b jagtay rehtay hain?

Kyun saari raat nahi sotay?
Ab kis say kahen ay jan-e-wafa?
Ye ehl-e-wafa kis aag main jaltay rehtay hain
Kyun bujh kar raakh nahi hotay…??

یہ اور بات ہے کہ وہ نبھا نہ سکا محسن
مگر جو کیے تھے اس نے وہ وعدے غضب کے تھے

کُھل گئے ہیں بہار کے رستے
ایک دِلکش دیار کے رستے

ہم بھی پہنچے کسی حقیقت تک
اِک مُسلسل خُمار کے رستے

منزلِ عِشق کی حدوں پر ہیں
دائمی اِنتظار کے رستے

اُس کے ہونے سے یہ سفر بھی ہے
سارے رستے ہیں یار کے رستے

جانے کِس شہر کو مُنؔیر گئے
اپنی بستی کے پار کے رستے

تمہارا نام کچھہ ایسے میرے ہونٹوں پہ کِھلتا ہے
اندھیری رات میں جیسے
اچانک چاند بادل کے کسی کونے سے باہر جھانکتا ہے
اور سارے منظروں میں روشنی سی پھیل جاتی ہے

کلی جیسے، لرزتی اوس کے قطرے پہن کر مُسکراتی ہے
بدلتی رُت، کسی مانوس سی ڈالی کی آہٹ لے کے چلتی ہے
تو خوشبو باغ کی دیوار سے روکے نہیں رُکتی
اسی خوشبو کے دھاگے سے میرا ہر چاک سلتا ہے

تمہارے نام کا تارا میری سانسوں میں کِھلتا ہے
تمہیں میں دیکھتا ہوں جب سفر کی شام سے پہلے
!کسی اُلجھی ہوئی گُمنام سی چِنتا کے جادو میں
!کسی سوچے ہوئے بے نام سے لمحے کی خوشبو میں

!کسی موسم کے دامن میں، کسی خواہش کے پہلو میں
تو اس خوش رنگ منظر میں تمہاری یاد کا رشتہ
نجانے کس طرف سے پھوٹتا ہے
اور ایسے میری ہر راہ کے ہم راہ چلتا ہے

کہ آنکھوں میں ستاروں کی گزرگاہیں سی بنتی ہیں
دھنک کی کہکشائیں سی
تمہارے نام کے ان خوشنما حرفوں میں ڈھلتی ہیں
کہ جن کے لمس سے ہونٹوں پہ جگنو رقص کرتے ہیں

تمہارے خواب کا رشتہ میری نیندوں سے ملتا ہے
تو دل آباد ہوتا ہے
میرا ہر چاک سلتا ہے
تمہارے نام کا تارا میری راتوں میں کِھلتا ہے
Powered by Blogger.