Kisi Nazar Ko Tera Intezar Aaj Bhi Hai - Urdu Hindi Love Poetry

Kisi Nazar Ko Tera Intezar Aaj Bhi Hai

Kisi nazar ko tera intezar aaj bhi hai
Kahaan ho tum ke yeh dil bekarar aaj bhi hai

Woh wadiyan woh fazayein
Ke hum mile the jahaan
Meri wafa ka wahin par
Mazaar aaj bhi hai

Na jaane dekh ke kyon unko yeh hua ehsaas
K mere dil pe unhein ikhtiyar aaj bhi hai

Woh pyaar jiske liye humne chhor di duniya
Wafa ki raah mein ghayal woh pyaar aaj bhi hai

Yakin nahin hai magar aaj bhi yeh lagta hai
Meri talaash mein shayad bahaar aaj bhi hai

Na poochh kitne mohabbat ke zakhm khaaye hain
K jinko soch ke dil saugawar aaj bhi hai

Zindagi kya koi nisar kare
Kis se duniya mein koi pyaar kare
Apna saaya bhi apna dushman hai
Kon ab kiska aitbaar kare

نہ اتنا یاد آو کہ میں خود کو تم سمجھ بیٹھوں
مجھے احساس رہنے دو میری اپنی بھی ہستی ہے.

پیڑ نے چاند کو آغوش میں لے رکھا ہے.
میں تمھیں روکنا چاہوں تو ٹھہر جاؤ گے کیا..

اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا
یا اس پہ مبنی کوئی تاثر کوئی اشارا، تو میں تمہارا

غرور پرور، انا کا مالک، کچھ اس طرح کے ہیں نام میرے
مگر قسم سے جو تم نے اک نام بھی پکارا ، تو میں تمہارا

تم اپنی شرطوں پہ کھیل کھیلو، میں جیسے چاہوں لگاؤں بازی
اگر میں جیتا تو تم ہو میرے، اگر میں ہارا ، تو میں تمہارا

تمہارا عاشق، تمہارا مخلص، تمہارا ساتھی، تمہارا اپنا
رہا نہ ان میں سے کوئی دنیا میں جب تمہارا ، تو میں تمہارا

تمہارا ہونے کے فیصلے کو میں اپنی قسمت پہ چھوڑتا ہوں
اگر مقدر کا کوئی ٹوٹاکبھی ستارا تو میں تمہارا

یہ کس پہ تعویز کر رہے ہو؟یہ کس کو پانے کے ہیں وظیفے؟
تمام چھوڑو بس ایک کر لو جو استخارہ ، تو میں تمہارا

میرا ساون بھی تم ہو میری پیاس بھی تم ہو
صحرا کی بانہوں میں چھپی آس بھی تم ہو

تم یوں تو بہت دور ہو مجھ سے
احساس یہ ہوتا ہے جیسے میرے پاس ہی تم ہو

ہر زخم کی آغوش میں ہے درد تمہارا
ہر درد میں تسکین کا احساس بھی تم ہو

کھو جاؤ تو ویران سی ہوجاتی ہیں راہیں
مل جاؤ تو پھر جینے کا احساس بھی تم ہو

لکھتی ہوں تو تم ہی اترتے ہو قلم سے
پڑھتی ہوں تو لہجہ بھی تم،آواز بھی تم ہو​
Powered by Blogger.